دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

انگیزه عاملان قتل مجید عبدالباقی اعلام شد

  • کد خبر: ۱۱۸۴۳۵
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
  • ۱
انگیزه عاملان قتل مجید عبدالباقی اعلام شد
سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور انگیزه عاملان قتل برادر مالک ساختمان متروپل در آبادان را اختلافات شخصی اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار مهدی حاجیان با اشاره به بازداشت عاملان قتل برادر مالک ساختمان متروپل  در آبادان گفت: درپی حادثه تیراندازی افراد ناشناس به خودروی مجید عبدالباقی؛ برادر مالک ساختمان متروپل در آبادان، پلیس آگاهی استان خوزستان با اشراف و تسلط کامل اطلاعاتی و اقدامات فنی،  در کمتر از دو ساعت عوامل تیراندازی و قاتل این فرد  را شناسایی و دستگیر کرد.

بر اساس اعلام سایت پلیس، سخنگوی فراجا درباره انگیزه این افراد از ارتکاب به قتل نیز گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه، اختلافات شخصی انگیزه قاتلان از این اقدام بوده است.

پیش از این سرهنگ حسین زلفی، فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری پنج نفر عاملان تیراندازی منجر به قتل مجید عبدالباقی برادر مالک ساختمان متروپل خبر داده و گفته بود:«روز گذشته به دنبال وقوع یک‌فقره تیراندازی منجر به قتل فردی به هویت مجید عبدالباقی با سلاح جنگی در منطقه امیری این شهرستان، بلافاصله دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی صادر شد و کارآگاهان پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی پنج نفر از عاملان طراحی و تیراندازی را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیات‌های منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.»

به گفته فرمانده انتظامی آبادان «در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری به کار رفته در قتل و همچنین خودروی ساینا که به وسیله آن فرد مقتول را تعقیب می‌کردند، کشف شد.»

مجید عبدالباقی، برادر مالک و سازنده ساختمان متروپل آبادان روز گذشته به ضرب گلوله به قتل رسید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
0
0
ضمن تشکراز نیروهای انتظامی حال که قاتلین وامرین این اقدام جنایتکارانه دستگیر شده اندچه نیکوست که مردم سریع طعم عدالت وامنیت رابچشند وقاتلین نگون بخت وامرین به سزای اعمال ضد انسانی وضد اجتماعی خود برسند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->